luni, 4 august 2014

Marius Drăjan: Important

Am întâlnit o femeie foarte necăjită, pe nume Alina. Are un copil mic și a fost dată afară din apartamentul unde locuia la Sibiu pentru că nu a plătit chiria. Este absolventă de Limbi Străine (Engleză/Franceză, născută la Suceava și caută de lucru (orice servici, oriunde, în afara celor indecente). Nu își verifică emailul (din cauza condițiilor în care trăiește – eu am întâlnit-o când tocmai se ducea împreună cu copilul ei la Asociația Pro Vita de la Valea Plopului/Vălenii de Munte, așa că vă voi ruga să îmi scrieți mie (marius.ianus@gmail.com). Ea nu mai are mobil – și l-a vândut – dar i-am dat numărul meu și poate mă va suna în câteva zile, de pe telefonul cuiva. Chiar dacă nu aveti posibilitatea să o ajutați, vă rog să dați mai departe acest mesaj. Marius Drăjan (Ianuș)

Un comentariu:

  1. OFF TOPIC

    Dacă dorește cineva, pe blogul raduiacoboaie.wordpress.com veți găsi în BIBLIOTECA VIRTUALĂ 52 de volume de prima mână. Pe unele poate le-ați parcurs. Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere