vineri, 1 aprilie 2011

Nu pot să nu mărturisesc minunile Sfântului Ierarh Nicolae



De când am citit cărțile cu minunile Sfântului Nicolae, viața mea s-a schimbat, am îndreptat toată nădejdea mea spre Marele Dăruitor.
Nu pot să nu mărturisesc minunile Sf. Ierarh Nicolae, marele facator de minuni, faptul ca azi mă rugam inaintea raclei cu mâna sa din Biserica Sf. Gheorghe Nou din București sau în altă biserică, în fața icoanei sale, și chiar a doua zi mergeam să-i multumesc pentru ajutor; aproape că îmi dădeau lacrimile.
Sfântul m-a ajutat să rezist în situații extreme, mi-a însănătoșit pe cei dragi, mi-a mijlocit să primesc cameră de cămin chiar daca am depus cererea când nu mai erau șanse, astfel reușind să continui facultatea.( I-am spus că n-am unde sta și el are biserică frumoasă, să imi dea și mie un locșor, asemenea și Sfântului Ierarh Nectarie)
De multe ori simțeam că mă cheamă să-mi mai dea putere. Când nu treceam pe la Sfânt, amâna ajutorul, ca să conștientizez că nu mă pot bizui pe propriile puteri, că toate sunt dăruite de Sus.

Sfântul Ierarh Nicolae mi-a împlinit toate ,,mofturile”!

Sfântul Nicolae mi-a împlinit toate ,,mofturile”! și nu spun întâmplător asta, păcatele mele sunt multe și le-a trecut cu vederea, dăruindu-mi necondiționat bucurie și ajutor ; ceea ce îmi amintește de cuvintele Marelui Vasile izvorâte din marea sa dragoste pentru prietenul său Grigore Teologul : "Din ziua în care am îndrăgit prietenia ta, mi-am pus această lege: să nu te silesc niciodată să te dezvinovăţeşti de supărările ce mi-ai face", astfel mi-a iertat mie Sfântul Nicolae.


Toți Sfinții sunt vii !


Mihail Ionuț Safta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu