luni, 2 mai 2011

Marilena: Minunile Sfântului Nectarie au început atunci când am avut nevoie de el



Numele meu este Marilena şi am 38 de ani. Minunile Sfântului Nectarie au început atunci când am avut nevoie de el. Am început să mă îmbolnăvesc brusc, având diverse afecţiuni una-după alta, aparent inexplicabile. Dureri de cap, ce au ţinut aproape două luni, urmate de dureri de dinţi, dureri de stomac. Vizitele la medic nu erau de mare ajutor, fiecare dădea un alt diagnostic. Ceea ce m-a ajutat să dispară toate aceste afecţiuni a fost ruga continuă la Sfântul Nectarie. Toate au trecut ca şi când nu ar fi fost. Acum vorbesc despre toate aceste lucruri cu detaşare, însă numai cei apropiaţi mie ştiu tot chinul meu. Totul a culminat cu nişte dureri foarte puternice la sânul drept. Am fost la medic şi, în urma unei ecografii s-au descoperit foarte multe chisturi, unele dintre ele având o formă ciudată care putea duce cu gândul la un alt diagnostic. Atunci am început să mă rog din nou stăruitor Sfântului Nectarie şi, după alte nenumărate vizite la doctor, diagnosticul a fost de mastoză chistică. Îi mulţumesc din inimă sfântului că m-a salvat de un diagnostic nefericit.
Acum urmez un tratament şi mă rog din inimă Sfântului Nectarie să trec şi peste această împrejurare nefericită.

4 comentarii:

  1. Hristos a inviat!


    Dragilor, doresc sa fac si eu o marturisire asemanatoare despre o intamplare minunata prin care am trecut de curand.

    Ma aflam in Sharjah, in Emiratele Arabe Unite anul trecut in decembrie trimis cu munca de compania la care lucrez. Iubesc marea si plaja si pentru ca eram atunci si teribil de obosit ma relaxam in zilele mele libere facand plaja toata ziua si balacindu-ma.
    Intr-o seara pe cand ma spalam dupa ce veneam de la plaja, am observat ca una din alunitele mele ma deranja. E vb de o alunita din cele ce se extind la nivelul pielii, nu neaparat in relief ci mai mult "in carne" ca sa zic asa. Uitandu-ma mai cu atentie si totstudiind zona am bagat de seama ca alunita aceea era inflamata destul de tare. Au inceput sa ma chinuie gandurile si eram paralizat de frica unui cancer de piele. Nu imi era atat de mine cat de familia mea, de sotia si de fetita mea care ar fi trebuit sa se descurce singure in lumea asta tot mai nebuna.
    Am cazut si cu lacrimi m-am rugat la Maica Domnului sa faca cum vroieste, daca se poate sa ma scape de cancer daca nu macar sa ma ajute sa trec peste sau sa imi dea o alta boala pe care sa o pot duce si sa fiu totusi alaturi de ai mei. Intotdeauna cand m-am rugat catre Maica Domnului am primit ajutor. De aceea am si alergat catre ea.

    Va marturisesc ca dupa ce am terminat rugaciunile mele am mers din nou la oglinda sa ma mai uit iar la alunita. Vream sa ma mai uit la ea putin. Cu sufletul eram la Maica Domnului dar nu ma astepta eu cel spurcat de pacate sa primesc ajutorul de care aveam nevoie atat de repede ... Am bagat de seama ca alunita mea are ceva ca un punct alb ... apoi ca acel punct alb e mai proeminent ... strangand f usor am vazut cum ca in alunita mea era un cos care acum era copt si eu tocmai il sparsesem ... eram salvat

    Am scapat ... multumesc Maicii Domnului caci cu adevarat este grabnic ajutatoare. M-a scapat cu bine si vreau sa va marturisesc si voua prin ce am trecut ca poate o sa va ajute candva intamplarea aceasta.


    Va imbratisez cu dragoste,

    Marian Igescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa marturisesc ajutorul primit de catre Maica Domnului si Sf.Nectarie.Cu 2 luni in urma am facut o operatie de hernie de disc. Am fost la moastele Sf.Nectarie la Manastirea Radu Voda din Bucuresti,am citit acatistul sfantului si Acoperamantul Maicii Domnului.Marturisesc ca operatia a decurs extrem de bine,iar la numai 3 ore am putut sa ma ridic putin in picioare.In urmatoarele 2 zile ma tineam bine pe picioate si puteam sa merg la toaleta singura.De revenit mi-am revenit repede,dupa 2 luni am reinceput serviciul.
    Unii ar putea sa spuna ca e o chestiune banala,insa dupa astfel de operatii exista cazuri de semiparalizie sau chiar paralizie,uneori recuperare incompleta.
    Doamne ajuta!
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  3. PAULA SELING-HRISTOS A INVIAT DIN MORTI

    http://www.youtube.com/watch?v=XDaBANB5OOs

    Ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Marilena si revin cu o completare la cele scrise. Minunea Sfantului Nectarie a continuat. La aproximativ o luna de la cele scrise aici a trebuit sa fac o analiza mai detaliata a acelor chisturi (punctie). Atunci cand am mers la medic am avut cu mine cartea de minuni a Sfantului Nectarie. Nu pot sa descriu in cuvinte frica, chinul prin care am trecut. Pot sa spun doar ca, doua zile mai tarziu, cand a venit rezultatul s-a confirmat minunea facuta de Sfantul Nectarie. Diagnosticul era de mastoza chistica. As vrea sa spun tuturor celor care au o problema sa nu dispere si sa se roage continuu Sfantului Nectarie. Eu de cate ori ma simt nelinistita, deprimata, citesc acatistul si brusc capat liniste. Atunci cand ma uit in urma la toate chinurile prin am trecut mi se pare ca a fost un vis. Pot sa spun doar ca fara ajutorul Sfantului nu as fi trecut de toate grutatile.

    RăspundețiȘtergere