luni, 6 iunie 2011

Ecaterina povesteste o mica minune savarsita de Sfantul Gherasim Kefalonitul



Mai multe despre Sfantul Gherasim Kefalonitul puteti afla din cartea Sfantul Gherasim Kefalonitul, izgonitorul diavolilor- viata, minunile, acatistul.

Pe blogul ortodoxiesiviata am gasit urmatoarea marturie:

"Vreau să povestesc şi eu o minune pe care Sfantul Gherasim a făcut-o cu o prietenă de-a mea. Mergând la Bucureşti la un control medical, ea s-a gândit să-i dăruiască medicului o icoană deosebită. A atras-o în mod special icoana Sfantului Gherasim. Străbătând Bucureştiul cu icoana într-o sacoşă, din cauză că are o maladie a coloanei vertebrale, se simţea împovărată de greutatea sacoşei, şi gândea: "Sfinte Gherasim, regret că am luat icoana asta. Dac-ar fi mai uşoară..." În acel moment a mutat sacoşa pe umărul celălalt şi... minune! Sacoşa era uşoară ca un fulg. Prietena mea îi spune uimită şi fetiţei ei ce se întâmplase. Copilul, curat, îi răspunde: " Ce te miri? Mi se pare normal!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu