marți, 7 iunie 2011

In Paraclisul "Centrului de Servicii Sociale Patriarh Justinian Marina" gasiti crucea care a stat 10 ani pe pieptul Sf.Gherasim Kefalonitul



Nota: Puteti ajunge la Paraclisul Centrului din Pajura cu troleibuzele 86 sau 65.


Doamne ajuta!
In perioada 26 - 29 Mai am mers in Insula Kefalonia la Manastirea Sfantului Gherasim, izbavitorul de demoni si vindecator al celor cu boli psihice, pentru a duce un papucel si o cruce care urmau sa fie puse in racla cu cinstitele moaste ale Sfantului Gherasim. Ajungand in insula Kefalonia am fost primiti cu mare bucurie, mai ales ca in aceasta manastire vietuiesc spre slava lui Dumnezeu 8 maici din Romania.

In sederea noastra la Manastirea Sfantului Gherasim unde am fost cazati am avut si o intalnire cu maica stareta Casiani care, de asemenea, ne-a primit cu mare bucurie. Dorinta noastra atunci cand am plecat a fost sa cerem o particica din Sfintele moaste si de aceea am inaintat maicii starete o cerere pentru aceasta. Citind cererea ne-a explicat ca nu se pot da Sfinte moaste deoarece Sfantul este intreg. Atunci am cerut cu binecuvantarea dansei orice de la Sfantul, ca binecuvantare pentru credinciosii din Paraclisul Binecredinciosul Iustinian cel Mare.

De asemenea, am facut cadou din partea credinciosilor o cruce de binecuvantare si o icoana cu Binecredinciosul Imparat Iustinian cel Mare. Bucuria a fost imensa deoarece maica stareta s-a bucurat de crucea care acum sta la loc de cinste pe Sfanta Masa din Biserica, unde se afla si trupul intreg al Sfantului Gherasim. Gandindu-se ce ar putea sa ne ofere iata ca Sfantul Gherasim a lucrat si au gasit o Cruce ce a stat pe trupul Sfantului Gherasim mai bine de 10 ani, o cruce pe care nu o mai gaseau. Ne-a privit si a spus: Sfantul Gherasim va iubeste, parinte. Mare bucurie ati primit prin acest dar de la Sfantul Gherasim.

La plecarea din insula am simtit prezenta Sfantului tot drumul, iar crucea mirosea a mir de cate ori ne apropiam de ea. Astfel Dumnezeu a facut o mare minune prin Sfantul Gherasim aducand aceasta cruce in Romania - Bucuresti mai ales ca Sfantul Gherasim nu este asa cunoscut in Romania. Este un Sfant care ajuta cand cerem cu credinta ajutor. Este Sfantul care izgoneste demonii si farmecele dar este si vindecator a multor boli incurabile si a bolilor psihice.Impreuna cu Sfantul Spiridon si Sfantul Dionisie este mare facator de minuni.

De aceea in Paraclisul "Centrului de Servicii Sociale Patriarh Justinian Marina" este pusa la inchinare, spre slava lui Dumnezeu si spre cinstea Sfantului Gherasim, aceasta cruce minunata, care ajuta pe oricine se inchina cu cinste bunului Dumnezeu si Sfantului Gherasim din Kefalonia.

De asemenea, am primit si ulei de la candela Sfantului Gherasim din Kefalonia si pamant de sub racla Sfantului, pamant ce face minuni pentru cei bolnavi.

In Paraclisul nostru se afla si o particica din moastele Sfantului Ioan Iacob Hozevitul.

Pr. Ionut Bogdan Vaduva - www.asociatiadiaconia.ro, telefon 0744.58.99.56.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu