joi, 22 septembrie 2011

O mărturie din Basarabia despre ajutorul primit de la Sfântul Nectarie



Cine poate spune multimea minunilor tale, Sfinte a lui Dumnezeu...?
Bucura-te, prieten al crestinilor care dau marturie despre puterea ta! Va scriu din dorinta de a impartasi si altor oameni minunile Sfintului Nectarie de la Eghina.
Cu citeva saptamini, sau chiar o luna, inaintea postului mare a anului 2011, am primit o veste tulburatoare. Mamei mele, Ecaterina, care se afla la munca in Spania, ii paruse un nodul la stomac si o deranja din ce in ce mai mult.
Plingeam, simteam cum mi se invirte pamintul sub picioare, va scriu si retraiesc acele momente, dar nu era imposibilul. Mi-am indreptat din nou mintea spre Imparateasa Cerului si a Pamintului, care lucrase cu mine multe minuni deja. "Laudati-o si preainaltati-o ca mult poate rugaciunea ei inaintea Fiului!"Trei dimineti la rind, ducindu-mi baietelul la gradinita, o intrebam, pe Preasfina Nascatoare de Dumnezeu, la cine sa ma rog. In urmatoare zi, ma intilnisem cu un suflet placut lui Dumnezeu, care m-a indrumat sa ma rog la Sf. Mucenita Ecaterina sau la Sf. Ioan din Kronsdat. Am cumparat acatistul Sf. M. Ecaterina,dar acatistul Sf. M. Ioan nu mai era. Privirea mi se atipise de o cartulie "Acatistul Sf. Ierarh Nectarie - tamaduitor de cancer si de toate bolile ". Am hotarit sa o cumpar,am cerut si ceva despre viata si minunile lui. Asa mi l-a trimis Maica Domnului pe iubitul meu Sfint. De-atunci minunile Sf. Nectarie in familia mea nu inceteaza. Imi doream Icoana Sfintului,m-am adresat la biserica din apropiere, simteam ca o voi gasi.
- Ieri am primit-o,dar noi nu am facut comanda, Ea a venit singura,a raspuns vinzatorul.Mi s-au umplut ochii cu lacrimi,erau fix 2 icoane,una pentru mine si una pentru mama. Oare aceasta nu-i o minune?
Am inceput a citi minunile savirsite de Sfint si am adormit. In timpul somnului am simtit o bucurie "cereasca", citeva secunde. Nu stiu cum sa va explic, insa pe pamint nu simti asa ceva,orice bucurie nu ai avea. M-am indoit, insa a doua seara s-a repetat intocmai. Sfintul mi-a dat de stire ca ma va ajuta...!
Inarmindu-ma cu post si rugaciune, am intrat in Postul Mare. In miercurea saptaminii mari, pe la orele cinci, dupa citirea acatistului, am atipit si brusc, am simtit o adiere puternica de mirosuri placute. M-a frapat faptul ca le simteam pe partea dreapta a nasului,care era complet astupat. Cind inchideam ochii, mirosurile deveneau din ce in ce mai pronuntate, le-am simtit in jur de jumatate de ora. A doua seara, citind acatistul, l-am vazut pe sfint in vis, cum statea la racla sa, primind oameni. Eu eram in alt rind, impreuna cu alti oameni necunoscuti, dar nu-i vedeam fata, ci doar simteam minunile pe care le savirsea. In acest timp, ne inspaimintam si cintam cu glas tare:
Cu noi este Dumnezeu,
Intelege-ti neamuri si va plecati,
Caci cu noi este Dumnezeu.

A doua zi am aflat ca pina-n ziua de joi s-a cintat acest tropar. Oameni buni, cu lacrimi in ochi va scriu, ii simteam si ii simt prezenta peste tot!!! Ma ajuta in tot ceea ce faceam. Revenisem la serviciu, dupa concediul de maternitate si trebuia sa-mi confirm certificatul de grad la specializare. In ziua de sustinere a tezei, comisia de la minister nici nu a fost prezenta,a transmis sa fim ascultati de sefii din cadrul institutiei. Pe cind va scriu,imi dau seama cum nu am observat minunea pina acum. Baietelul meu de 4 anisori,care avea mari probleme cu nasul, la o asa virsta frageda era programat pentru operatie. Acum,el nu mai are nevoie de nici un tratament sau interventie chirurgicala. Toate aceste minuni si multe altele s-au intimplat in timpul in care ma rugam pentru sanatatea mamei mele, in acele 40 de zile de post si rugaciune.
Revin la subiect. Cit timp a trecut, nu stiu exact, cam vreo 6 luni si mama mea s-a insanatosit. Nodulul si durerile ei au disparut complet. Cum as putea, Sfinte al meu, sa-ti multumesc ?! As vrea ca urmatorul meu copil sa-ti poarte numele...


Crismaru Iuliana


Chisinau,2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu