luni, 26 martie 2012

Marturia mea despre minunea petrecuta la Iasi pe data de 19 martie 2012






Cititi si marturiile de pe Apologeticum si dogmaticaempirica.wordpress.com.


Fotografiile au fost preluate de pe blogul dogmaticaempirica.wordpress.com.

Inainte de conferinta-lansare de la teatrul Luceafarul din Iasi cineva mi-a dat o bucata din vesmantul Sfantului Ilie Lacatusu ca sa se inchine la el credinciosii care vor veni la conferinta. Pentru ca imi era teama sa nu se piarda am stat langa racla cu bucata de vesmant- pe care o vedeti intr-una din fotografii- si langa moastele expuse spre inchinare.
La sfarsitul conferintei, credinciosii s-au asezat la rand si a trecut fiecare sa se inchine si sa le sarute. La un moment dat, am simtit o mireasma puternica a carei intensitate crestea odata cu trecerea timpului. Eu am simtit ca o parte din aceasta mireasma venea dinspre osemintele lui Radu Gyr, care stateau laolalta cu celelalte moaste. Dintr-odata am vazut ca au aparut broboane de mir pe coasta de la Aiud- din care a izvorat mir si anul trecut- si pe un craniu tot de la Aiud, care fusese taiat cu fierastraul (il puteti vedea intr-una din fotografiile afisate). Eu m-am bucurat ca am apucat sa vad mirul in conditiile in care din trei credinciosi care se inchinau la ele unul le stergea fie cu vata, fie cu cate un servetel, fiecare vrand sa ia acasa ceva din sfintenia lor.
Dupa ce credinciosii s-au inchinat s-a citit Acatistul Sfintilor Romani din Inchisori. Dupa incheierea lui oamenii ramasi in sala au vrut sa mai treaca odata sa se inchine la sfintele moaste. Eu stateam la distanta de un metru de ele, atent sa nu dispara particica din vesmantul Sfantului Ilie Lacatusu. Prietenul meu, Marian Maricaru, s-a nimerit chiar in dreptul raclei aurii pe care o puteti vedea in trei dintre fotografiile postate mai sus. Am vazut cu uimire cum dintr-odata din ceara de sub costa de la Aiud- din care izvorase mir si anul trecut- a tasnit mirul care a umplut racla aurie. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca de aceasta data am prins momentul izvorarii mirului.
Sfintii Inchisorilor sa ne ajute sa ne mantuim cu rugaciunile lor si sa ne vegheze in incercarile care vor veni peste noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu