sâmbătă, 6 aprilie 2013

Parintele Ilie Lacatusu ajuta o persoana sa isi gaseasca un nou loc de munca

Intr-o zi am aflat de la o colega ca merge in pelerinaj la Bucuresti la mai multe sfinte moaste si, in mod special, la mormantul Parintelui Ilie Lacatusu. Pentru ca eu nu puteam merge in acest pelerinaj, am trimis o rugaciune parintelui, in care ma rugam pentru obtinerea unui contract in strainatate. La doua zile dupa am fost sunata si anuntata ca am obtinut contractul si ca a doua zi tebuie sa ma prezint la locul de munca. Un numar mare de persoane asteptau sa fie sunate, dar dintre toate eu am fost singura sunata datorita rugaciunii catre Parintele Ilie Lacatusu, caruia ii multumesc din suflet pentru ajutorul dat. Parintele Ilie Lacatusu este un mare sfant si un mare facator de minuni si toti cei care se roaga lui primesc ajutor. Doamne, ajuta! (Denisa Matei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu