duminică, 28 septembrie 2014

„Sfântul Ciprian m-a luat sub aripa lui ocrotitoare”

Anunț reînnoit: În curând, cu ajutorul lui Dumnezeu, voi scoate o carte cu minunile săvârșite de Sfântul Ciprian. Dacă ați trăit o minune mijlocită de Sfântul Ciprian, vă rog să mă contactați la adresele ciprianvoicila@gmail.com, ciprianvoicila@yahoo.com, ciprian_voicila@yahoo.com. „Sfântul Ciprian m-a luat sub aripa lui ocrotitoare într-o perioadă extrem de dificilă din viața mea și de atunci este sfântul meu protector. Prima minune pe care a făcut-o cu mine a fost faptul că după ce m-am rugat la el să îmi trimită un duhovnic care să mă înțeleagă și să mă îndrume în dezorientarea în care eram, l-am găsit chiar în biserica lui (Biserica Zlătari din București). Un om și un preot extraordinar, de o bunătate și o blândețe de nedescris, căruia îi datorez enorm din ce am devenit între timp. Un duhovnic cum nici nu visam să existe - mereu acolo cu un sfat plin de iubire și înțelepciune, care nu mă ceartă aspru când greșesc, nu îmi reproșeaza și nu mă face să mă simt ultimul om pentru toate păcatele pe care le repet in slăbiciunea mea ci din contră, îmi dă încredere în mine și speranță. Tot prin duhovnicul meu mi-a dăruit Sfântul Ciprian Biblia pe care o căutam de mult timp prin anticariate sau la reduceri, neavând suficienți bani în perioada respectivă ca să mi-o cumpăr la prețul la care era pe piață. Fiind la început pe acest drum al credinței (deși am fost botezată ortodox, părinții mei nu sunt credincioși și am trăit departe de biserică) și având o mulțime de întrebări și dileme, voiam foarte mult ediția cu explicațiile lui Bartolomeu Anania. După mai multe zile în care o tot căutasem pe net și în librării fără să o găsesc la mai puțin de 100 de lei și renunțasem deja la idee, am fost să mă spovedesc și am rămas de-a dreptul șocată când duhovnicul meu (care știa că mi-o doresc) mi-a dat o Biblie împachetată pe care tocmai o primise de la cineva și mi-a spus: „Uită-te dacă e ediția pe care o vrei și dacă da, ți-o dăruiesc”. Am despachetat-o fără prea multă încredere și când am văzut că era ediția respectivă, mi-au dat lacrimile. A fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodată. Apoi, într-o perioadă în care nu aveam job și nu mă mai descurcam deloc cu banii, m-am rugat la Sfântul Ciprian să mă ajute și am primit un telefon de la cei care aveau să mă angajeze chiar în timp ce eram in biserică. Nu mi-a venit să cred când am sunat înapoi și mi s-a spus despre ce e vorba, ca să văd apoi ora la care mă sunaseră - exact în timp ce mă rugasem... Inutil să spun că Sfântul Ciprian m-a ajutat de fiecare dată când i-am cerut ajutorul, chiar dacă acestea sunt minunile cele mai evidente. Mereu când eram deprimată, îngrijorată, bolnavă și mă rugam la racla cu moaștele lui de la Biserica Zlătari starea mea se schimba în bine, chiar dacă problemele cu care mă confruntam erau aceleași. Rugăciunea către el îmi dădea putere, optimism, speranță, și îmi umplea sufletul de o liniște și o bucurie inexplicabile. Sunt sigură că nu e deloc întâmplatoare nici asemănarea fizică dintre el, așa cum e reprezentat în icoana din Biserica Zlătari, și bunicul meu, la care am ținut enorm și care m-a învăluit cu aceeași dragoste, răbdare și grijă cât am fost copil. Moartea lui mi-a provocat foarte multă suferință și mă rog mereu la Sfântul Ciprian să se roage pentru sufletul lui. Sfântul Ciprian e sfântul meu preferat, primul la care alerg când am nevoie de ajutor sau când pur și simplu mi se face dor sa-l „vizitez”. Pentru mine este în egală măsură prieten, tată, psiholog, medic, în funcție de problema pe care o am. Nu o sa îi pot fi niciodată suficient de recunoscătoare pentru tot ce a făcut și face în continuare pentru mine și în primul rând pentru cea mai mare minune din viața mea - întoarcerea mea la credință.”(Alina Mocanu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu