joi, 19 mai 2011

O minune a Sfântului Mare Mucenic Mina



Cu vreo 5 ani în urmă, treceam printr-o perioadă grea şi deznădăjduiam, ca de atâtea ori în viaţa mea. Mama abia scăpase dintr-o intervenţie chirrgicală la Spitalul Fundeni, iar eu aşteptam să fiu operată urgent. Fiul cel mare luase examenl de licenţă la o facultate particulară, dar lucra în alt domeniu şi nu avea studii de specialitate.
Şeful departamentului le recomandase înscrierea la o facultate de profil, dar el nu voia. Deşi mă simţeam foarte rău, m-am dus să-l înscriu la facultate, în ciuda voinţei lui, dar de lacrimi nu puteam nici să scriu cererea.
M-a ajutat secretara foarte binevoitoare, care m-a încurajat şi în privinţa operaţiei mele.
M-am rugat la Sfântul Mare Mucenic Mina să reuşească fiul meu la această facultate, gândindu-mă că poate mor în timpul operaţiei, iar el să-şi poată menţine serviciul pentru a-l ajuta şi pe fratele lui mai mic să-şi termine liceul.
Ajutat de fratele lui, fiul cel mare a realizat materialele pentru proba practică şi s-a prezentat la oral. Pentru scris i-am adunat manuale şi culegeri, dar nu s-a uitat pe ele. Fratelui i-a dat nişte notiţe după care se pregătise el şi fusese premiat chiar la un concurs al liceelor tehnice.
S-a întors de la examen mândru că n-a scris niciun cuvânt şi că va pica. Când l-am întrebat ce le-a dat, mi-a spus subiectele, iar eu i-am arătat că erau chiar cele pe care le avusese în ghiozdan. S-a uitat şi nu-i venea să creadă că fratele lui îi dăduse pentru a repeta chiar ce le-a dat la examen.
După ce am scăpat cu bine din operaţie, m-am dus la Sfântul Mina, la care merg din 6 în 6 săptămâni din 2002, an în care am făcut partajul, după divorţ. M-am închinat la sfintele moaşte şi un gând de reproş mi-a încolţit în minte. Mi-am cerut iertare fiindcă Sfântul Mina nu mă lăsase altădată, când eram la nevoie.
Şi totuşi fiul meu cel mare a terminat anul trecut această facultate, şi-a luat licenţa pentru domeniul în care lucrează. Cum? Printr-o minune a Sfântului Mare Mucenic Mina care, chiar şi când ne pierdem nădejdea, din puţina noastră credinţă, lucrează pentru întărirea noastră.
După ce a început anul universitar, tatăl fiului meu s-a dus la decanul facultăţii şi l-a rugat să-i permită să urmeze cursurile. Acesta a analizat mapele cu materialele depuse pentru examenul practic (eliminatoriu) şi i-a explicat că există psibilitatea de a fi primit ca student audient, doar să asiste la cursuri, iar dacă renunţă cineva pe parcursul primului semestru, va fi admis în locul aceluia.
Copleşită de problemele zilnice nu mai speram să se rezolve admiterea fiului meu, dar iată că Sfântul Mare Mucenic Mina, pe cărarea bisericii, unde era şi drumul spre facultate, ne-a ajtat.
Îi mulţumim din toată inima. Sfinte Mare Mucenice Mina, roagă-te lui Dumnezeu pentru noi! Doamne ajută! Amin!

Marilena, 53 de ani, Bucureşti

26 aprilie 2011

12 comentarii:

  1. Sfantul Mare Mucenic Mina a facut o mare minune si in cazul meu, o adevarata minune si care atunci cand mi s-a implinit am simiti bucurie, fericire dar si un fel de teama caci puterea Sfantului Mina si a Bunului Dumnezeu este imensa. Imi doream sa urmez o noua profesie pentru care accesul este dificil in ceea ce priveste aprobarile preabile pentru participarea la examen si apoi examenul insusi. M-am rugat Sf. Mina cu toata credinta mea, uneori adormeam plangand rugandu-ma la El, mergeam la Biserica Sf. Mina Vergu din Bucuresti unde atunci cand ma rugam din toata fiinta mea simteam cum prind putere, speranta si curaj sa merg mai departe pentru ca voi reusi. Simteam ca sunt ascultata. Ajungeam acasa si ma apucam sa invat materia de examen care nu era usoara si simteam cum retin mai usor si astfel capatam incredere in mine, iar cand eram deznadajduita pentru ca imi doream sa stiu din ce in ce mai bine materia ma rugam Sf. Mina si parca mi Se lumina mintea.
    Am citit acatistul Sf. Mina si L-am rugat sa ma jute sa reusesc promitand-I in semn de recunostinta o icoana cu Domnul Isus Hristos.
    A venit si ziua examenului, si am reusit... am luat 9,20. M-a ajutat! Cand ne-au dat rezultatele I-am multumit din suflet si am venit la biserica sa din Bucuresti cu darul fagaduit.
    Toate aprobarile pe care trebuia sa le obtin anterior examenului au fost obtinute, desi era foarte foarte greu sa le obtin...Si de atunci vin mereu la Biserica Sa sa-I MULTUMESC si sa-L rog sa-mi mai fie aproape si sa ma ajute in continuare pentru ca mai am nevoie de sprijinul Sau. Am vrut sa povestesc toate acestea pentru ca persoanele care au nevoie de ajutor de la Bunul Dumnezeu, sa se roage din suflet si cu credinta si vor primi ajutor, iar Sfantul Mina este un mare facator de minuni care ii ajuta pe cei sinceri si credinciosi. Eu m-am mai rugat si Maicutei Domnului, Domnului Iisus Hristos,Sf Ciprian, Sf. Parascheva, Sf. Arhanghel Gavril, Sf Ioan Botezatorul si Domnului Dumnezeu si pot spune cu recunostinta ca m-au ajutat alaturi de Sf. Mina. Am simtit ca au facut o minune si ca atunci cand eram deznadajduita mi-au dat putere si m-au protejat astfel incat sa mi se realizeze ceea ce imi doream. VA MULTUMESC SI O SA VA FIU RECUNOSCATOARE TOATA VIATA MEA, facand si eu fapte bune celor care au nevoie de ajutor.
    ALILUIA!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu imi aminresc de o intamplare petracuta cand eu eram destul de mica. tatal meu din totdeauna a fost un individ caruia ii placea sa mai mearga si cu alte femei desi mama era o femeie foarte credincioasa. aveam cred ca in jur de 6 ani cand intr- o zi, vine tatal meu acasa acuzandu- ma ca i- au disparut 700 de lei din buzunar. toate acestea se intamplau prin anii 80. mama m-a intrebat daca stiu ceva, iar eu i- am zis ca nu. si acesta era si adevarul. ii spun mamei mele ca eu sunt dispusa sa merg la biserica sa dau acatist, pentru ca ma stiu nevinovata. atunci aprtineam de biserica care ii poarta numele marelui sfant Mina. am vorbit cu preotul, iar acesta mi- a zis sa merg in fiecare duminica la biserica, pentru ca el imi va da cate putin, ca eu sa ii pot da banii inapoi tatalui meu. desi eram la o varsta frageda, nu am fost de acord, deoarece ma gandeam ca astfel ii voi da mai mult de banuit. si in plus nu mi se parea corect sa iau banii preotului si sa ii dau tatalui meu. cu timpul,banuiesc ca la rugaciunile preotului, tatal meu a aflat, nu stiu prin ce imprejuari ca de fapt banii ii fusesera furati de una dintre femeile lui. ii multumesc marelui sfant si ma rog mereu sa ma tina sub paza sa

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa impartasesc aceasta experianta dorind fac cunoscut tuturor cat de mari sunt minunile Sfantului Mare Mucenic MINA.

    Un foarte bun prieten de al meu a fost acuzat pe nedrept la 7 ani de inchisoare.
    Dupa aceast cumplit soc si pierzand orice incredere in sistemul judiciar am ramas doar cu speranta ca numai o putere Divina mai poate face o minune si am inceput sa caut rugaciuni prin care Dumnezeu va face lumina in acest caz nedrept. Cautand am gasit Acatistul Sfantului Mare Mucenic Mina, Acatistul Maicii Domunului la icona Inteleptirea Mintii (sa lumineze mintile judecatorilor) si mai multi Psalmi a lui David, prinzand foarte mare incredere ca Dumnezeu va face dreptate dupa ce am citit diferitele isorioare ale oamenilor despre minunile Mucenicului MINA in cazul pagubitilor si celor acuzati pe nedrept.
    Cu mare sperata in suflet am inceput sa citesc acatistele si psalmii si mai ales L-am, rugat mereu pe Sfantul Mucenic Mina sa dovedeasa nedreptatea in acest caz si sa stearga acuzatiile, iar rugaciunile au fost ascultate la recus cand acuzatiile au fost schimbate de la 7 ani la 3 luni.
    Acum cazul este inca in proces de derulare si am toata speranta ca Dumnezeu ne va ajuta prin Sfantul Mucenic Mina sa stearga si cele 3 luni de inchisoare sa ii pedepseasca pe cei care au facut aceste acuzatii.

    Tin sa mentionez ca nu am postat niciodata pe internet, dar am promis Sfantului Mucenic Mina ca voi scrie despre aceasta minune savarsita de El, dorind sa fac cunoscut tuturor puterea si mila Lui Dumnezeu pentru noi.

    Itit multumesc din tot sufletul Doamne ca ne-ai dat noua spre ajutor pe Sfintii tai Mucenici. Iti multumesc Sfine Mare Mucenice Mina si Maica Domnului ca Mi-ati ascultat rugaciunile si Ma-ti ajutat.

    Sper ca acest articol sa ii ajute pe cei aflati la necaz care nu stiu ce cale de ajutot sa apuce asa cum am fost si eu, si sper din tot sufletul ca data viitoare cand va voi scrie despre minunile Sfantului Mucenic Mina sa va pot impartasii ca si cele 3 luni de acuzatii au fost sterse si ca Dumnezeu a facut minunea ca de la 7 ani sa fie declarat complet nevinovat.

    ITI MULTUMESC DIN SUFLET SFINTE MARE MUCENICE MINA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa ii multumesc SF. Mina ca mi-a deschis ochii si nu mai alerg dupa bani, cum alergam inainte prin lucru... imi doresc o familie si un copil f. mult...
    ii multumesc ca mi-a deschis ochii....si ii multumesc pentru tot ajutorul acordat...FARA EL SI FARA DUMNEZEU NIMIC NU AR FI FOST POSIBIL.!!
    ITI MULTUMESC SF MINA PENTRU TOT!
    iarta-ma pentru toate greselile facute

    RăspundețiȘtergere
  5. Treceam prin nişte momente destul de grele la serviciu acum vreo câţiva ani. Mi se reproşa ceva care pentru mine constituia o mare nedreptate. M-am dus dis de dimineaţă la duhovnicul meu şi el m-a sfătuit să mă rog Sfântului Mare Mucenic Mina, să îi citesc Acatistul. Mi l-am cumpărat pe loc şi am apucat să îl citesc chiar înainte să ajung la serviciu în acea zi. În ziua precedntă avusese loc o dispută între mine şi şeful meu şi mi-era groază de această nouă zi, aşteptându-mă la repercusiuni şi represalii. Am fost chemat în biroul şefului aproape imediat ce acesta a venit la serviciu. În timp ce dicutam cu acesta, a intrat o persoană care trebuia servită, iar şeful, prinzând ocazia din zbor, a început să îi adreseze întrebări respectivului.
    Trebuie spus că tensiunile dintre mine şi şeful meu erau despre micşorarea salariului meu, ceea nu era o problemă în sine, ci felul cum s-a pus chestiunea şi motivele micşorării. Mi se spusese că îl luasem „de pomană”, ceea ce mi se părea o insultă, deoarece muncisem pentru el, ba chiar refuzasem o mărire de salariu anterior, însă după câteva luni mi s-a oferit din nou, mie şi încă unei colege, care mi-a spus să nu mai refuz de data aceasta. Simţind că şeful s-ar fi supărat, am acceptat. Nu că nu mi-ar fi folosit, însă nu doream să „mi se scoată pe nas”,să mi se pretindă lucruri absurde pentru ea. Până la urmă am acceptat-o, însă după cca 1 an, exact ceea ce intuisem aveam impresia că se întâmplă. Adică, pe lângă reducerea destul de drastică a salariului, modul cum pusese angajatorul problema m-a necăjit foarte tare.
    Astfel, şeful l-a întrebat pe omul respectiv despre salariile angajaţilor săi, ceva de genul „Salaraţii dvs. cât câştigă, cumva [suma cutare] brut?” Eu înţepenisem pe scaun, înţelesesem că şeful voia să îmi demonstreze că salariul meu oricum fusese prea mare şi că are trebui să pun capul în pământ, eventual să fiu şi recunoscător pentru toată tărăşenia. Omul respectiv, care habar n-avea de tensiunile dintre mine şi şeful meu şi nu le sesizase, a răspuns liniştit, spunând o sumă mai mare decât cea spusă de şeful meu, şi că acela era salariul NET al angajaţilor săi. Tensiunea mea sporise, bucurându-mă pentru întorsătura pe care o luase discuţia, însă aşteptând continuarea. După o scurtă pauză oarecum deconcertată, şeful a continuat : ”Şi ce trebuie să facă pentru banii ăştia angajaţii dvs?” Eu înţepenisem iar. Omul însă a răspuns la fel de liniştit: „A, nimic deosebit, muncă de birou, hârţogării.” Eu însumi eram angajat pentru o muncă de birou, care presupunea însă şi consultanţă etc. Şeful meu a amuţit brusc, l-a servit pe respectivul conform atribuţiilor sale şi acela a plecat. Cred că dacă acela ar fi răspuns că angajaţii săi aveau un salariu mai mic decât al meu şi o muncă mai uşoară, şeful mi-ar fi ţinut o teorie greu de suportat pentru mine despre cum am avut un salariu exagerat etc. Însă datorită celor de mai sus, „teoria” nu a mai avut loc, argumentele sale au fost anulate complet. Ce şanse erau ca fix în dimineaţa aceea să vină un asemenea om, care să dea acele răspunsuri astfel încât să taie tot elanul şefului meu, şi să se potrivească întocmai ca o mănuşă situaţiei mele ajutându-mi mai mult decât orice aş fi putut să fac sau să zic eu în apărarea mea? Argumentele mi-au fost servite „pe tavă” fără să fiu nevoit măcar să deschid gura.
    Aş vrea doar să mai spun că şeful meu nu era un om rău, din contră, ne-am înţeles bine, cu suişuri şi coborâşuri, ca orice alte relaţii omeneşti, însă a intervenit acest moment tensionat, pe care el, în mod sigur nu l-a perceput aşa cum am făcut-o eu.
    Regret că aduc această mărturie atât de târziu, însă dau Slavă lui Dumnezeu, Cel Care nu ne părăseşte niciodată şi ne cheamă cu blândeţe şi cu dragoste la bunătăţile Sale cele veşnice, la Bucuria cea adevărată, care nu se va lua de la noi!
    R. România, 30 august 2014

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau sa ii multumes Sf.Mina pentru ajutorul care mi l-a dat in urma cu cativa ani.Pana acum nu s-a ivit momentul sa fac public acest ajutor al sfantului.Acum sunt iarasi intr-o situatie cand am iarasi nevoie de ajutorul lui si sper sa ma ajute in problemele pe care le am la fel de repede cum m-a ajutat si in anii trecuti
    Primul ajutor care a venit din partea Sfantului a fost cand am fost acuzata de pierderea cheilor de la apartamentulul unde locuiam in gazda.Gazda ma acuza ca i-am pierdut cheia de la apartament iar cine o va gasi va sti ca este de la apartamentul ei si va intra in casa.Eu trebuia sa ii cumpar alt butuc la usa ca sa nu poata intra nimeni in casa .Fara a ma sti vinovata de disparitia cheilor ma-m rugat Sfantului Mina cu lacrimi si cu credinta ca ma va ajuta.Dupa cateva zile dupa ce am inceput sa citesc acatistul sfantului gazda mea a plecat de acasa pentru mai multe ore(pana atunci nu iesea nicaieri mai mult de 1ora,1 ora jumate)Raman in casa cu colega mea, am inceput sa caut(parca ghidata de cineva sa ma uit intr-un anumit loc.Am ferit un fotoliu iar sub covor,unde era asezat acel fotoliu mi-am gasit cheia de care eram banuita).Colega de camera cu care eram era foarte uimita,ma-m dus direct la tinta fara sa fi cautat in alta parte a camerei.Vazand colega mea ca mi-am gasit cheia a inceput sa caute prin sifonierul gazdei unde si-a gasit si ea cate inele,lantisoare,un ceas(al meu) care stiam ca sunt pirdute dar nu banuiam ca le fura chiar gazda.Cu ocazia asta am scapat de acuzari,doamna si-a cerut scuze in numele nepotilor ei care veneau des pe la dansa si a pus vina pe ei ca poate ei au fi pus mana si au ascuns bunurile noastre si cheia
    Alt ajutor l-am primit cand imi dispareau diferite sume de bani din camera,la fel stateam in camera cu o colega pe care o crezusem prietena, cu chirie intr-un aparatament ,din timpul facultatii.Dispareau diferite sume de bani chiar si cand mergeam numai pana la magazinul de la coltul blocului.Fata cu care stateam in camera era foarte de treaba(o consideram prietena,puteam sa vorbesc orice cu ea,imi oferea ajutorul cand il ceream ,ieseam impreuna in oras...)Vedeam ca dispar diferite sume de bani,nu imi permiteam sa pun vina pe ea,o intrebam doar iar ea imi spunea ,cum?ma crezi o hoata?nu ti-as face asa ceva,suntem prietene si nici eu nu voiam sa cred ca ea ar pune mana pe bani.Ma-m rugat Sfantului Mina zi si noapte,cu lacrimi sa aflu adevarul iar dupa cateva zile mi-a trecut prin minte sa scriu seria banilor pe care ii aveam pe un carnetel.Mi-am schimbat mai multi bani de 100 si 50 lei in bani mai mici de 1leu,5lei,10lei al scris seriile pe o agenda(fara sa stie colega)si ia-m lasat ca de obicei fara sa ii ascund intr-un loc anume(in geanta,in buzunar la pantaloni in sifonier,in buzunarul hainei pe umeras)Cand am vazut ca mi-au disparut iarasi banii ia-m cerut sa imi arate toti banii ei.A scos un teanc de hartii din geanta ,sifonier...unde ii avea ea.Cand ma-m uitat la serii erau mai multi de jumatate banii mei.Bineinteles ca nu a recunoscut si voia sa mergem la biserica sa jure ca nu a luat ea banii si trebuia sa jur si eu ca nu eu am pus banii in hainele ei.Am ajuns la biserica ,am vorbit cu un preot batran si m-a invatat sa nu pun pe cineva sa jure fiinca noi cate pacate facem in fata lui Dumnezeu si ne iarta pentru ele,asa trebuie sa iertam si noi pe cei care ne fac raul.Dupa ce am iesit din biserica(nu am pus-o sa jure)mi-a spus ca ea imi fura banii deoarece nu era sigura ca imi lipsesc(eu ma plangeam de mai multe zile ca mi se fura iar ea nu ma credea asa ca imi lua banii sa vada daca chiar este adevarat ca imi dispareau).Mi-am dat seama ca ea imi fura banii fiinca nu prea primea bani de cheltuiala(manca mai mult ce avea de acasa )iar ea isi permitea sa isi cumpere haine,diferite carti,reviste,iesiri in oras,oricand fiinca nu esea pe banii ei.Asta a fost ca o invatare de minte sa nu am incredere in orice persoana.
    Cu aceasta ocazie vreau sa ii multumesc inca o data Sfantului Mucenic Mina pentru ajutorul dat si pentru prezenta lui in viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da! Sfantul Mare Mucenic MINA, este minunat!!! Asa este, si in privinta mea a facut multe, foarte multe minuni, miracole pur si simplu! Si de fiecare data cand sunt in mare nevoie ma rog lui si ma ajuta. De altfel, il consider ocrotitorul familiei mele si indrumatorul meu si alor mei. Rugati-va cu toata convingerea si credinta de care dispuneti, icoanei facatoare de minuni si moastelor Sfantului Mare Mucenic Mina si el va va ajuta! Si eu, am vrut sa multumesc Sf. Mina pentru ajutorul dat si sa marturisesc minunile lui asupra mea. O fac acum, cu toata taria sufletului meu.
    Iti multumesc Sf, MINA pentru toate rugaciunile mele ascultate de Tine si minunile infaptuite asupra mea si a familiei mele. Ajuta-ne de-a pururea... AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sfantul Mina m-a ajutat de fiecare data. Am aflat de Sfantul Mina de la o prietena care m-a vazut cat de suparata eram ca nu imi gaseam de munca, si mi-a spus sa ma duc sa ma rog la Sfantul ca sigur ma va ajuta. M-am dus la Sfintele Moaste si m-am rugat mult( eram foarte deznadajduita pentru ca aplicasem la multe joburi timp de 6 luni si fara nici un rezultat) , iesind de acolo in gand tot ma rugam si ii spuneam Sfantului " te rog ajuta-ma indrumama spre un loc de munca , te rog Sfinte" si plecand de la Sfantul am intrat intr-un centru comercial si acolo m-am dus la un magazin si am intrebat daca se fac angajari( nu era nici macar un afis) si vanzatoarea mi-a spus ca o sa vorbeasca cu superioara, iar a 2-a zi am fost la interviu si l-am luat. Mare facator de minuni este Sf Mina. O alta minune a fost cand trebuia sa predau licenta si la servici trebuia sa mi se faca tura numai ca nici o fata nu a vrut din diferite motive, am sunat-o pe sefa si am rugat-o sa ma ajute, dar nici ea nu a reusit sa induplece vreo fata. Eram foarte suparata , si imediat m-am gandit la Sfantul care m-a ajutat de fiecare data. Cum am ajuns la Biserica si am pus mana pe clanta, telefonul mi-a sunat: o colega ma anunta ca ma poate ajuta ea. Vai ce bucurie imensa am avut. O sun imediat pe sefa sa ii spun ca am gasit inlocuitoare.Si acum tin minte vocea ei:" cum ? dar cum? doar ce am vorbit cu toate fetele inclusiv cu respectiva si nu se putea deloc" Mare Facator de minuni este Sfantul Mina. Rugati-va lui cu multa credinta si sigur va va veni in ajutor. Amin!

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea sa povestesc urmatoarea minune pe care Sfantul Mucenic Mina a facut pentru mine si mama mea. S-a intamplat ca mamei mele sa ii fie furata geanta chiar in fata blocului unde locuim. Am mers impreuna cu mama si am raportat furtul la politie. Vreau sa va spun ca la doua saptamani dupa ce s-a intamplat jaful, politia a prins hotul iar mama si-a recuperat o parte din bunurile care i-au fost furate. Aceasta nu s-ar fi putut intampla fara ajutorului Sfantului Mucenic Mina si va rog, pe toti cei care ati fost pagubiti si nu numai, sa va rugati cu credinta la Sfantul Mina, protectorul celor pagubiti. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am fost ajutata de Sfantul Mina. In aceasta vara, pe 1 iulie am cazut in capcana unor delicventi si am pierdut o suma semnificativa de bani (mai mult de 25 milioane lei vechi). Am fost la politie sa depun plangere si cand am vazut ca a venit luna septembrie, dar tot nu am primit vreo veste despre banii de care am fost pradata, am apelat la Sfantul Mina. La scurta vreme dupa aceea m-a contactat o mediatoare care mi-a spus ce s-a intamplat cu banii mei si cum ii pot recupera. I-am promis Sfantului Mina ca daca ma ajuta sa imi recuperez banii voi scrie si eu despre binele pe care mi l-a facut si voi dona niste bani in semn de multumire pentru ajutorul primit.
    Am recuperat banii respectivi, iar eu am inceput sa ii relatez povestea. Am scris si la Formula AS si sper sa imi publice povestea. De asemenea, am inceput sa trimit SMS-uri pentru copii bolnavi si sa donez bani lunar pentru Asociatia de la SOS Satele Copiilor.
    As mai vrea sa adaug ceva. Alt sfant m-a ajutat sa imi gasesc serviciu in iulie 2013. Este vorba despre parintele Ilie Lacatusu. Stiu ca acest sfant m-a ajutat deoarece am primit veste ca o voi fi angajata exact in preajma Sfantului Ilie. Pe aceasta cale le multumesc ambilor sfinti. Datorita lor stiu ca minunile exista. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca prin intamplare am auzit de Sf Mina si de minunile lui. Eram disperat, aveam probleme financiare destul de serioase. Dupa multe restructurari la un credit bancar , cu amanarea unei dobanzi de la an la an, am ajuns ca in luna noiembrie 2015 sa ma trezesc cu expirarea restructurarii si cu o rata enorma de 17 000 de lei. Am fost nevoit sa o platesc , avand o promisiune ca incepand cu luna decembrie mi se va aproba o noua restructurare, dar nu era sigur, pe langa asta m-am trezit cu un calcul de plata, impozite la anaf , inca 15 600 de lei, nu mai vorbim de facturi de utilitati si salarii, tinand cont ca se apropia craciunul . Din punct de vedere economic nu aveam cum sa fac acei bani. Eram disperat. Intamplator am auzit de sf Mina si am cautat pe net acatistul. Dupa nici 5 zile de citit, mie mi s-a produs minunea. am incasat in avans de la niste clienti , astfel incat am platit dei 17 000 la banca, iar mai apoi mi s-a aprobat o restructurare pe toata durata creditului , cu prelungire de perioada, astfel incat rata a scazut la 6000 de lei. Iar la finante, am primit intelegere si acea suma mi s-a esalonat in 3 rate , astfel incat sa pot sa platesc tot ce era de platit. Pentru mine a fost un ajutor enorm si nu pot sa multumesc destul.... Am continuat sa citesc acatistul timp de 40 de zile. Azi, in momentul in care va scriu , a fost ultima zi. o sa mai repet aceste rugaciuni si pe viitor si recomand tuturor celor care sunt in nevointe si greutati pentru ca Sf Mina este grabnic ajutator. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Maica Domnului, Sf. Mina, Sf. Nectarie, ....., nu am cuvinte de multumire!

    RăspundețiȘtergere