joi, 13 octombrie 2011

Mărturia domnului Constantin Creţu despre ajutorul primit de la Sfântul Nectarie


Numele meu este Creţu Constantin şi sunt din Constanţa. Iată că şi eu am fost în chip minunat ajutat de Sfântul Nectarie! În vara acestui an, 2011, un om deosebit, un prieten din Bucureşti, mi-a dăruit o sticluţă ce conţine ulei de la candelele Sfinţilor Nectarie de Eghina, Gherasim Kefalonitul şi Serafim de Sarov. Îi spusesem că am nevoie pentru fiul meu care are probleme destul de serioase cu coloana vertebrală. A trecut vara fără ca eu să folosesc acest sfânt ulei şi... în seara de 7 septembrie (Înainteprăznuirea Naşterii Maicii Domnului) m-am folosit eu de el. Am probleme mari cu dantura, infecţii ce sunt strâns legate şi de o sinuzită veche, atât stomatologul cât şi chirurgul specializat în chirurgie maxilo-facială avertizându-mă că în scurt timp voi rămâne fără niciun dinte! De mai bine de o lună aveam o infecţie la rădăcina unui canin, punga de puroi se simţea dureros la pipăit. O “tratam” cu batoane de propolis, le ţineam peste noapte pe gingie şi până dimineaţa punga de puroi se resorbea (cred eu!), n-am mai încercat cu antibiotice pentru că în trecut am abuzat de ele... În seara de 7 septembrie, înainte de culcare, am renunţat la batonul de propolis şi m-am uns cu acel sfânt ulei, rugându-mă de mai multe ori în gând astfel: “Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugăciunile sfinţilor din ale căror candele este acest ulei, tămăduieşte-mă, rogu-te, pe mine, păcătosul”; fusesem povatuit sa ma rog de aproximativ 40 de ori. N-am pomenit numele sfinţilor dragi pentru că, ruşine mie, nu mai găseam bileţelul pe care era scrisă provenienţa uleiului. Şi, într-adevăr minune, dimineaţa, a doua zi atât punga de puroi cât şi durerea dispăruseră. Poate că pentru unii din cei ce citesc rândurile astea pare un lucru minor, însă vă asigur că atât pentru mine cât şi pentru familia mea este cu adevărat o MINUNE, nu meritam aşa ceva din partea Domnului prin sfinţii săi, dar El le ştie mai bine... Trebuie să adaug că începând cu 1 octombrie (Acoperamantul Maicii Domnului) sunt din nou nefumător (am fumat neîntrerupt din 1977!). Sunt convins ca Buna noastră Maicuţă s-a rugat şi pentru mine nevrednicul, eu de unul singur n-aş fi luat aceste decizii, cu siguranţă am primit ajutor de la Maica Domnului! Mulţumesc Măicuţă dragă, mulţumesc Doamne, multumesc, multumesc, multumesc... Doamne ajută! (Constantin Creţu, Constanţa)

Un comentariu:

  1. Intotdeauna Isus se va uita la inima omului. Pentru orice problema, aplicati Sangele Lui. El a trebuit doar sa moara pt ca noi sa fim iertati, dar a ales si sa sufere pentru ca noi sa primim vindecare! :)

    RăspundețiȘtergere