sâmbătă, 7 septembrie 2013

Am de dat marturie despre o minune a Sfantului Ilie Lacatusu

Buna, Ciprian. Am avut un chist, care a aparut brusc (in urma, cel mai probabil, a contactarii unei infectii, la niste bai termale) si s-a marit si inflamat considerabil in 24 de ore, devenind foarte dureros si stanjenindu-mi mult miscarile si posturile. De la un punct incolo, durerea si inflamatia locale au fost insotite de stare proasta generala si incepusem sa fac febra. Este o problema care, in mod obisnuit, se rezolva cu tratament medicamentos si, eventual, chirurgical, uneori cu mare greutate, complicatii pentru care eu nu am timp, avand in vedere multitudinea obligatiilor profesionale. Nici absenta tratamentului nu era o solutie, dat fiind ca situatia m-ar fi impiedicat sa-mi desfasor activitatea. In chiar ziua in care au aparut aceste probleme (ieri, 6 septembrie 2013), am primit cadou de la sotul meu cartea despre viata si minunile parintelui Ilie Lacatusu. Am citit-o rapid si am decis sa il rog pe Sfantul Ilie sa ma ajute. IN CHIAR CLIPA in care am sfarsit scurta rugaciune catre parintele, durerea a incetat si am simtit, efectiv, cum scade inflamatia si dispare starea proasta generala. Asta se intampla in jurul orei 23. Pana dimineata, in aproximativ zece ore, simptomele au disparut complet, odata cu retragerea totala a chistului. Chiar azi vom merge sa ne inchinam la sfintele moaste si sa multumim pentru ajutorul minunat, primit de la Dumnezeu pentru mijlocirile sfantului Sau. Te-as ruga sa incluzi marturia mea printre celelalte, pe site, intr-o viitoare carte, oriunde vei crede de cuviinta. Ti-o incredintez, pentru a fi folosita spre slava lui Dumnezeu si cinstirea Sfantului Ilie Lacatusu. Toate cele bune! Oana Iftime

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu