joi, 21 mai 2015

Un nou titlu de Ioan Ianolide

Vă recomand o carte- „Testamentul unui nebun” care întregește portretul mărturisitorului și eroului anticomunist Ioan Ianolide, dar și mesajul pe care generația lor ni l-a transmis, în mod miraculos. Cartea a apărut în condiții grafice deosebite la Editura Bonifaciu și conține o serie de fotografii inedite cu Ioan Ianolide. În debutul nuvelei - fiindcă de o nuvelă e vorba- Ianolide scrie: „Mă simt plin ca un stup de albine harnice într-un an bogat în flori melifere. Mă simt în posesia unei viziuni proaspete a creștinismului și a lumii. Mă simt unit cu toți oamenii în tragedia vieții mele și cred în mântuirea lumii, dar numai prin focul unor purificări sincere, libere și autentice. Scriu cu inima, cu viața, cu ființa mea.” (Ioan Ianolide, 1983) Cartea poate fi cumpărată de la Librăria Sophia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu