marți, 1 noiembrie 2011

Ajutor de la Sfantul Nectarie!



Ii multumesc Sfantului Nectarie pentru ajutorul ce mi l-a dat!
Datorita mijlocirii sfantului la Bunul Dumnezeu, nu am pierdut copilul! Sunt insarcinata in 26 saptamani si in urma cu putin timp am avut un accident rutier. Am inceput sa am simptome de nastere, nu erau contractii dar ma durea foarte tare burta.Am inceput sa plang fiind constienta ca voi pierde copilul daca se va declansa nasterea. Mi-am amintit imediat de Sfantul Nectarie, si l-am implorat sa-l roage pe Dumnezeu sa nu-mi ia copilul.Apoi am sunat o prietena sa citeasca un acatist la sfantul pentru a ma ajuta.
Eram disperata si nu puteam sa fac altceva decat sa repet la nesfarsit rugaciuni scurte la Sfantul Nectarie, acatistul neputand sa-l citesc in starea de neliniste in care ma gaseam.
Sa nu moara copilul, sa nu moara copilul! Sa nu se declanseze nasterea! repetam intr-una.In seara accidentului, impreuna cu mine mai erau si ceilalti doi copii pe care ii mai am, ei nepatind nimic din mila Domnului. Treptat am inceput sa ma mai linistesc, durerile sa mai scada. Ajunsi acasa, durerile au reaparut cu aceeasi intensitate(erau totusi suportabile).
A urmat o noapte alba, in care l-am rugat mereu pe sfantul sa ma ajute. La spital nu am vrut sa merg cand am ajuns in oras deoarece imi era frica . In oras la noi doctorii sunt niste ciudati, nu se uita la tine decat daca esti pacienta lui. Probabilitatea sa nimeresc doctorita mea era extrem de scazuta. Mi-am pus toata nadejdea in Dumnezeu si in Sfantul Nectarie, simteam ca dimineata va aduce o schimbare . A venit si dimineata cu o stare mult mai buna,dar tot mai persista durerea, e adevarat, cu intensitate mai mica. Eram obosita dar din plin multumita de ajutorul sfantului. La sfatul unei prietene ,am plecat la duhovnic sa ma spovedesc urmand ca apoi sa merg la cabinetul doctorului. In clipa in care spovedania s-a sfarsit, durerea a disparut in totalitate, de parca nici nu as fi avut nimic. Este momentul in care bunul sfant Nectarie a hotarat sa ma ajute deplin. Sunt sigura ca Dumnezeu a vorbit prin gura prietenei mele.
Asa a lucrat Sfantul Nectarie. Ii sunt recunoscatoare si-I multumesc Domnului, Sfantului Nectarie si Sfintei Xenia ca s-au milostivit de mine si de copiii mei!


Sfantul m-a ajutat in mai multe randuri. Mi-a tamaduit copii de diverse complicatii, febra foarte mare a facut cel mic(40,5 grade); sunt sigura ca a fost interventia sfantului si a scapat de convulsii. L-am dat cu mir adus de mama de la mormantul sfantului si si-a revenit copilul, n-a mai facut febra atat de mare.
Copilul cel mare a facut o alergie urata din cauza antibioticului, Dimineata i-au reaparut petele. L-am rugat pe sfantul sa-l ajute, sa nu mai fie nevoie de doctor cu atatea medicamente ce urmau si mai ales perfuzii. Cei care aveti copii stiti foarte bine ce inseamna toate astea…
Apelati la Sfantul Nectarie, in orice situatie a vietii voastre, cu incredere ca intr-un bun prieten, el va aude si va ajuta in cel mai scurt timp!

Slava lui Dumnezeu si sfintilor sai minunati!

Alina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu