marți, 22 noiembrie 2011

Sfântul Nectarie întoarce din comă un copilaș



Doamne, ajută! Această adresă am luat-o din cartea „Minunile Sfântului Nectarie”. Nu știu cu ce să încep. Mă numesc Simona, sunt din Craiova și am promis că o să scriu aceste lucruri, dar nu-mi găsesc nici acum cuvintele. Am să încep povestirea cum l-am cunoscut eu pe Sfântul Nectarie. Am cumpărat cartea „Sfântul Nectarie - Minuni în România”, de la Mănăstirea Lainici.
Nu știu de ce am cumpărat-o, dar am cumpărat-o și am si citit-o și, ca multi altii, am avut indoieli, cu tote ca acatistul il citeam foate des. Dar să ne întoarcem la ce vreau să vă povestesc; în timp ce citeam cartea cu mininile Sfântului Nectarie îmi ziceam în gând „dacă ar putea Sfântul Nectarie să rezolve problemele surorii mele, chiar dacă nu sunt de natură medicală”.Bineînțeles că a doua zi sora mea m-a sunat, fără să o întreb eu, să-mi spună că în maxim o lună va termina cu toate problemele ei. Mi-am zis în gând „este doar o simplă coincidență”. Dar Sfântul Nectarie a vrut să mă trezească din acest gând rău și pe la sfârșitul lui octombrie fetița mea, care este un copil vioi care nu se prea îmbolnăvește, mi s-a întâmplat să ise facă rău, să vomite și în timp ce avea aceste vărsături copilul s-a înecat.
Am dus-o și la un cabinet particular, dar nu au descoperit niciun semn de unde îi provocase starea de comă, dar eu știu că Sfântul Nectarie și Maica Domnului mi-au adus-o înapoi după 48 de ore și le mulțumesc din suflet. Atât am avut de scris. Sper că am scris povestea cui trebuia. (Simona Goga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu