luni, 1 noiembrie 2010

A aparut cartea "Sfantul Nectarie - Minuni in Romania"




Cartea poate fi comandata la editura Egumenita.
Va putea fi gasita si la pangarul Manastirii Radu Voda, precum si la libraria Sophia incepand cu a doua jumatate a acestei saptamani.

Format: 13 x 20 cm; pag.344


Cartea de faţă reuneşte mărturii despre minunile săvârşite de Sfântul Nectarie în România, minuni din zilele noastre. Mare parte dintre ele au avut loc la Mănăstirea Radu Vodă din Bucureşti, această „Eghina românească”, cum inspirat a numit-o un cunoscut teolog.

Astăzi, din pricina lipsei de credinţă, unii spun că minunile scrise în Vieţile Sfinţilor sunt poveşti de adormit copiii. Dar cei care semnează aceste mărturii sunt oameni care trăiesc, şi sunt dovezi vii că cele scrise de ei sunt reale. Multe cazuri i-au uimit până şi pe medicii care au fost nevoiţi să îşi recunoască neputinţa şi nepriceperea, fiind covârşiţi de ajutorul dumnezeiesc primit de bolnavi.

Cititorii vor înţelege că, în aceste vremuri de criză, de tulburare, de dezbinare, pot afla în Sfântul Nectarie un ajutor, un grabnic ajutător.

Aproape fiecare tip de problemă cu care se confruntă omul zilelor noastre este descris în această carte. Şi, de fiecare dată, se vede şi modul în care sfântul reuşeşte să răstoarne situaţia, chiar dacă nu se mai vedea nicio scăpare.

Aşa cum nu există oameni fără necazuri, tot aşa nu există oameni care să ceară ajutorul Sfântului Nectarie – sau altor mari sfinţi făcători de minuni – şi rugăciunile lor să rămână fără răspuns.

Cartea de faţă vrea să fie un fel de ghid pentru cei care, aflându-se in momente grele sau chiar în situaţii disperate, nu se lasă biruiţi de deznădejde, ci aleargă la ajutorul lui Dumnezeu şi al sfinţilor Săi. Între care Sfântul Nectarie străluceşte ca un luceafăr…
14 lei

Un comentariu:

  1. Sfantul Nectarie a aparut in viata mea atunci cand eram trufasa, mandra, egoista,
    nerabdatoare Viata mea era complet ravasita din propria mea vointa(caci ma abatusem,
    cu buna stiinta de pe CALE si nu aveam vreo justificare)Am facut un Papanicolau
    (FARA SA AM VREUN SIMPTOM CI DOAR UN CONTROL DE RUTINA)si am aflat
    ca sunt suspecta de cancer. S-a confirmat la Bucuresti.Deznadejdea m-a cuprins si ii
    vedeam pe cei 3 copii ai mei (mici toti) ramanand fara mama..Am trecut prin momente de
    deznadejde, de furie, de negare....pana cand mi-am dat seama ca nu am nici o nadejde
    DECAT CEEA DE A MA LASA IN VOIA LUI DUMNEZEUlAm inceput tratamentul de
    radioterapie,operatia era programata pentru luna octombrie a anului 2008. Am inceput sa
    merg la Radu Voda in Bucuresti,dar imi incoltea in minte dorinta de a merge in ;
    Eghina.Am ajuns la Sf loan Rusul, la Katoxenia(unde e o particica a Braului Maicii Domnului), la Cuviosul David si la SFANTUL NECTARIE. Am ajuns cazuta, disperata.I- . am zis Sfantului precum in acatisf “la viata mea in mainile tale!"si am simtt in acel moment ca totul va fi bine.Am fost incredintata launtric de acest lucru..Ma dusesem cazuta si ma intorceam cu nadejde tare! Am promis Sfantului ca ma voi duce in fiecare an daca Domnul va randui sa fie bine.Am facut operatia si dupa operatic medicul oncolog mi-a zis "Multumiti cerului ca numai un infim procent de femei "surprind" cancerul de col in stadiul zero"
    STIU CA SFANTULUI NECTARIE II DATOREZ ASTA,MAICII DOMNULUI CARE S-A UTTAT NU LA VREDNICIA MEA(CARE NU EXISTA)CI
    LA CEI TREI COPII AI MEI De asta sunt convinsal Anul trecut am ajuns cu
    ajutorul Domnului de doua ori ,anul acesta la fel:la Hramul Sf loan Rusul si o data la Hramul Sf
    Nectarie.Anul acesta doar ce m-am intors Vreau sa spun tuturo celor care intr-un fel
    sau altul suntem incercati:traim intr-o lume atat de degradata sufleteste plina de nonvalori incat toate necazurile, bolile, greutatile sunt Mila Domnului asupra noastra! AR fi bine sa ne cercetam cu totii sufletele si sa scoatem gunoiul ce zace acolo..prin spovedanie, Sf Impartasanie,PRIN INTOARCEREA LA DUMNEZEU SI SFINTII LUII Eu una ii multumesc Domnului ca m-a trecut prin asa o incercare,ii multumesc ca mi-a dat boala asta fiindca daca nu -azi cred ca eram moarta sufleteste!!!!!!!!!!! Am invatat mai multe si nadajduiesc in Domnul ca totul va fi bine DACA EL VA DORI!
    LAS PENTRU CEI DORITORI TELEFONUL/FAXUL DIN EGHINA;00302297053821 ;0030/00302297053806;00302297053998;PENTRU CEI CARE CUNOASTETI ENGLEZA O PUTETI CERE PE MAICA HRISTONIMPHI(CUNOASTE ENGLEZA, CELOR CARE VOR ULEI DIN CANDELA SFANTULUI DIN EGHINA VA DARUIESC CU MARE DRAG. ADRESA MEA DE MAIL ESTE: sfnectarie@gmail.com .Tin sa va spun ca la indemnul unei doamne cunoscute in Eghina am ajuns cu darul
    Domnului si la Nea Makri unde este Sf EFREM CEL NOU Recomand din toata
    lumea sa il "cautati" citind cartea cu NOI MINUNI ALE SFANTULUI EFREM aparuta
    la Editura Sophia(si veti intelege de ce)\Mergeti si la Malevi daca puteti, si acolo veti afla mangaiere si dar de la Domnul.
    lertati pentru tot si Domnul sa ne miluiasca pe toti!
    GRECU ANAMARIA, BRAILA. 0743132630

    RăspundețiȘtergere