miercuri, 4 martie 2015

Minuni ale Sfinților Nectarie și Mina

Doamne, ajută! Îți scriu cu oarece întârziere față de cum îmi propusesem inițial, dar sper că aceste mărturii să nu vină prea târziu și să fie de folos și altora. Noi avem un băiat pe nume Nectarie. Numele lui a fost pus așa prin alegerea și bunăvoința lui Dumnezeu încă înainte de nașterea sa, fiind binecuvântat din pântece de către PS. Varsanufie, pe atunci episcop vicar la Mănăstirea Radu Vodă. Avînd Nectarie 6 luni, a făcut un fel de infecție purulentă la colțul unui ochi. După câteva zile ne-am dus la consult la un doctor oftalmolog care ne-a „liniștit” spunându-ne că nu e ceva foarte grav, canalul lacrimal e înfundat și dacă nu se desfundă singur trebuie făcută o incizie (o mică operație). Ideea de operație ne-a speriat foarte, așa că pe drumul de întoarcere am trecut pe la Mănăstirea Radu Vodă, unde PS. Varsanufie ne-a citit o rugăciune la racla Sfântului Nectarie. Spre marea noastră bucurie și surpriză, când am ajuns acasă, după 20 de minute, Nectarie nu mai avea nimic. Cred că nu sunt cuvinte prin care să-i mulțumim cum se cuvine lui Dumnezeu și Sfântului Nectarie, prin care se lucrează atâtea minuni. O altă minune este a Sf. Mina/ Prin anul 2005, primăvara, când curățam pomii din grădină, din cauza frigului degetele s-au mai subțiat și fără să bag de seamă mi-a căzut verigheta de pe deget. Abia seara târziu mi-am dat seama și oricum mi se părea inutil să o caut în 2000 mp de pământ. La insistențele unei vecine binevoitoare care mi-a adus o lanternă, înarmat cu rugăciunea către Sf. Mina dar fără vreo speranță că aș putea-o găsi, am plecat în căutare. Am găsit-o foarte repede, în câteva minute, într-un mod nesperat. Atunci am realizat slaba mea credință, dar și lucrarea vie și actuală a sfinților care așteaptă doar o mică cerere a noastră spre a ne oferi ajutorul. O altă minune este cu Sf. Mina/ Când copiii mei erau în clasa I aveau un coleg care avea niște probleme auditive și din această cauză rămăsese în urmă cu învățătura. Copiilor fiindu-le milă de el, au vrut să îi facă drept cadou un mic set de lego, fiind convinși că se va bucura de aceasta. Deoarece în acel moment soția nu mai avea niciun ban și ei se aflau aproape de piață, s-au rugat Sf. Mina să-i ajute. Precum se știe, copiii sunt mai nerăbdători și vor să primească lucrurile dorite pe loc. Și chiar așa s-a întâmplat: au început să cadă de sus 2 bancnote de 10 lei, exact cât era nevoie pentru jocul respectiv. Mare a fost bucuria lor și a colegului lor când i-au dat cadoul de la Sf. Mina. Cu adevărat sfinții stau gata să ne ocrotească în fiecare moment chiar și pentru bucurii din acestea mici. (Călin M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu