marți, 22 noiembrie 2011

,,Sfinte Nectarie, ajută-mă!”



Mă numesc Ligia-Alexandra Bodea, sunt din satul Iaz, comuna Plopiş, judeţul Sălaj, şi am vârsta de 18 ani. În vara anului 2010, am fost plecată la Mânăstirea Bârsana din Maramureş pentru o săptămână. Acolo am cunoscut-o pe maica Nectaria, care mi-a povestit pentru prima dată despre Sfântul Nectarie. Pentru a-l cunoaşte cât mai bine, mi-a oferit în dar o cărticică cu acatistul sfântului. După ce am ajuns acasă, am citit o perioadă acatistul, iar dupa aceea, din motive neîntemeiate, nu l-am mai citit. În vara acestui an, mergând la o şcoală de vară la Bucureşti, am cunoscut-o pe Ana, care mi-a povestit de minunile pe care le-a făcut Sfântul Nectarie pentru familia ei. Atunci mi-am adus aminte că eu îl cunoşteam pe acest sfânt şi am început din nou să îi cer ajutorul. Ana mi-a dat şi o carte cu minunile sfântului, pe care am citit-o simţind o adâncă emoţie, creându-mi o stare de linişte sufletească.
De atunci am încercat să zic acatistul sfântului în fiecare zi. La sfârşitul lunii octombrie, un coleg de clasă şi-a sărbătorit ziua de naştere, împlinind 18 ani. Am fost invitată şi eu la aniversarea zilei sale. Locul petrecerii era în altă localitate, la o distanţă de 35 de km. Înainte de a pleca, m-am rugat Sfântului Nectarie. Am mers împreună cu fratele meu, prietena lui şi o colegă de clasă. La ieşirea din Şimleu, într-o curbă deosebit de periculoasă, fratele meu a exclamat speriat: „Ăsta intră în noi!” Eu am vrut să văd dacă este adevărat ceea ce a spus, dar nu am reuşit, doar atât am putut spune: „Sfinte Nectarie, nu ne lăsa!” În momentul acela, am auzit o bubuitură puternică şi maşina care venea pe sens opus a intrat pe contrasens, izbindu-se în maşina noastră. În acele clipe, nu am realizat ce s-a întâmplat, dar am scăpat prin minunea săvârşită de Sfântul Nectarie, toţi patru fără nicio zgârietură. În schimb, maşina a fost foarte puternic lovită în lateral, deşi fratele meu a tras în şanţ, încercând să scape de coliziune. În ziua următoare, fiind duminică, am mers la biserică, să-i mulţumim sfântului pentru minunea şi ajutorul primit de la el.
Sfatul meu este să vă rugaţi sfântului cu credinţă în orice neputinţe şi nevoi vă veţi afla, iar el nu vă va lăsa nerăsplătiţi, deoarece sfinţii sunt grabnic ajutători şi îi iubesc pe oameni, doar noi trebuie să le cerem ajutorul, iar el nu va întârzia să apară. Îţi mulţumesc, Sfinte Nectarie, pentru ajutorul necondiţionat, deşi de multe ori nu l-am meritat. (Ligia Bodea)

Un comentariu:

  1. Ma numesc Mihai Feraru de 55 ani, sunt f bolnav din 1994, primul infarct lam suferit in 1994 eram la serviciu, al doile infarct lam suferit in 1998, dupa primul infarct am suferit primul accident vascular din trunchiul cerebral, dupa care am ramas cu o paralizie pe partea dreapta asta sa intamplat in 1995,al-doilea accident vascular cerebral lam suferit in anul 2000, in 2004 am fost diagnosticat cu DIABET ZAHARAT, De atunci si in prezent fac injectii cu insulina de 4 ori pe zi, acuma de 2 ani am fost descoperit cu POLIARTRITA REUMATOIDA,am ajuns sa pot merge cam 30-40m dupa care trebue sa fac o pauza, eu nu pot efectua nici un fel de activitate, capacitatea de munca este pierduta in totalitate, numai bunul Dumnezeu stie ce fel de viata chinuita duc eu zi de zi, mai ales ca duc lipsa de mancare si medicamente, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi care-l iubeste pe Dumnezeu ,sa ma ajute si pe mine din putinul lor, iar Dumnezeu si Maica domnului sa le rasplateasca darul inzecit, si cu multa sanatate,, ptr asta eu am un cont deschis la banca; RAIFFAISEN BANK IN ROMANIA ARE NR RO93RZBR0000060001059026 IN LEI .si-n euro nr ro72rzbr0000060004438690.pe nume mihai feraru cod zwift: RZBRROBU. Va rog sa nu ma uitati. Doamne Ajuta. A-R

    Am ca martor pe Dumnezeu, ptr ca numai el stie si vede totul, el ne va rasplati pe fiecare ptr faptele noastre.

    RăspundețiȘtergere