marți, 14 august 2012

Cum a intrat Sfântul Ierarh NECTARIE în viața noastră

Prima dată când am auzit de Sfântul Ierarh NECTARIE, a fost bineînțeles când am început și curele de chimioterapie, pentru un neo-mamar stâng operat, în aprilie 2011. În urmă cu un an, eram gravidă și am constatat că mi-a apărut în cadranul central superior, mai spre mamelon, un nodul mic rotund cât un bob de mazăre. Am întrebat medicul ginecolog dacă e normal. Acesta mi-a spus că e prematur să ne stresăm și că poate fi vorba de un galactocel, asta din cauză că, sânii se pregăteau pentru lactatie. Am născut un baiețel frumos și cuminte, și de bucurie că e totul în regulă, la control, nu i-am mai spus medicului că nodulul este încă prezent. Am alăptat 7 luni, timp în care nodulul a crescut, dar nu mi-am dat seama cât de mare se facuse pentru că sânii erau angorjați. În martie 2011, am reînceput munca și odată cu munca a venit și stresul, iar eu am început să nu mai am lapte. Sânii și-au pierdut din consistență și atunci am văzut că acel nodul cât un bob de mazăre, era acum cât o pietricică de 3 cm la palpare cu margini neregulate și dur. Mi-am făcut o ecografie pe 23 martie 2011, la o prietena de-a mea, medic endocrinolog și surpriză.... Era un nodul canceros, cu toate elementele de malignitate prezente. A doua zi mi-am făcut mamografie, iar a treia zi IRM. Diagnosticul imagistic indica clar un nodul cu foarte multe elemente de malignitate. În a 5-a zi m-am operat și la examenul extemporaneu s-a adeverit ceea ce si rezultatele imagistice evidențiau. Un nodul foarte mare de 3/3,5 cm, malign. Mi s-a făcut mastectomie și limfadenectomie și mi s-a recomandat să iau legătura cu un medic oncolog. Cumnatul meu, care este preot, a fost primul care mi-a spus să merg la Mănăstirea Radu Vodă, la Moaștele Sfântului NECTARIE să mă rog pentru sănătate, pentru că foarte mulți oameni cu probleme s-au vindecat. Așa am ajuns să citesc acatistele Sfântului NECTARIE și să merg la Mănăstirea Radu Vodă. În timpul tratamentului am citit o carte despre viața Lui și minunile pe care Le-a săvârșit și I-am promis că dacă mă ajută să fiu din nou sănătoasa și să trec cu bine de chimioterapie o să merg la el, în Eghina și o să-I duc și o icoană din argint drept multumire. Nu după mult timp am aflat de la o prietenă că ea vrea să meargă într-un pelerinaj la Eghina in Grecia, de ziua Sfântului. M-am bucurat foarte tare că am această ocazie, mai ales că ședințele de chimioterapie se terminau în octombrie. Înainte cu două săptămâni de pelerinaj am stabilit cu ghidul să-i dau bănuții. În noaptea de după, s-a întâmplat o minune...L-am visat pe Sfântul NECTARIE... Se făcea că eram într-o cameră, la priveghiul unui bătrân cu barbă albă și îmbrăcat în straie de călugăr. Langă el, un tânăr fără barbă stătea și-l păzea. Eu m-am apropiat de sicriu și am venit de la picioare spre cap pe partea stângă a sicriului. Tânărul care și el era îmbrăcat în straie negre mi-a zis să mă apropii și să vin în partea dreaptă si să pun urechea și să mă rog. După care am visat multe persoane pe care nu le cunoșteam și am revenit în încăperea cu sicriul care era acum o biserică. Abia atunci am conștientizat, în vis, că eram la Sfântul NECTARIE și mi-am propus să mă mai rog un pic și să plec. Eram cu fața la picioarele lui și cu spatele la altar. După ce m-am închinat, m-am întors cu spatele la sicriu și am vrut să plec, dar ieșirea era prin altar, care la rândul lui, era plin de oameni de pază și necunoscuți. Mi-am întors capul și sicriul era gol. În același timp a trecut pe langa mine Sfântul NECTARIE îmbrăcat în haine preoțești de sărbătoare înconjurat de mulți preoți. Am reușit doar să-l ating pe spate și am mai rămas în încăpere alături de mai multe persoane și m-am dus din nou spre sicriu, unde m-am rugat și am văzut o hârtie mică albă pe marginea sicriului pe care scria ceva, dar nu am deslusit. M-am trezit și am știut din acel moment că eram așteptată și că voi fi ocrotită. A venit și ziua Sfântului. Acolo am fost la o bisericuță mică, unde erau majoritatea moaștelor și am donat icoana din argint cu Sfântul, așa cum mi-am propus, după care am fost la mormânt, unde atunci am aflat că dacă pui urechea dreaptă pe mormântul Sfântului și te rogi poți să auzi chiar și bătăile inimii Sfântului. Eu am pus urechea, dar fugitiv, pentru ca era foarte aglomerat. În momentul în care am intrat în chilia Sfântului am fost foarte emotionată. M-a întâmpinat poza Sfântului NECTARIE, îmbrăcat în haine de călugăr, așa cum îl visasem. După, am fost în magazinul din apropiere (pangar) și am luat 2 icoane cu Sfântul, și m-am dus spre biserica mare, care era în renovare. Acolo, tocmai ce se terminase slujba și ieseau cu capul Sfântului NECTARIE, să ocolească insula conform obiceiului. Am reușit ca și în vis, să-l ating pe spate pe preotul care ducea capul Sfântului, dupa care, ne-am dus cu grupul la raclă, în biserica mare, unde avea și mâna dreaptă și ne-am rugat. Abia atunci am înțeles și visul. Eram întradevar așteptată și tot ce am visat, a fost traseul pe care l-am făcut în cadrul mănăstirii, iar hârtia mică și albă pe care am visat-o pe marginea sicriului, mi-am dat seama că e povestea mea, care trebuie s-o fac cunoscută. La o săptămână de la pelerinaj m-am dus la mănăstirea Radu Vodă să-i mulțumesc Sfântului și i-am dus o orhidee, deoarece de ziua lui nu i-am dus flori. Noaptea, mi-a apărut din nou în vis. Eram lângă un copac mare și bătrân și dintr-o dată am auzit-o pe prietena mea, cu care am fost în pelerinaj, că mă strigă și-mi spune că e Sfântul NECTARIE lângă mine. Nu l-am văzut, doar i-am simțit prezența și mă rugam și îmi spuneam că nu sunt vrednică de o asemenea onoare, după care m-a întrebat cu o voce puternică: Da, ce dorești? Iar eu i-am zis : Să mă vindec! ...După care am simțit o energie deasupra capului și m-am trezit. Cele două icoane pe care le-am cumpărat din Eghina, una am dat-o preotului meu duhovnic și cealaltă cumnatului meu, care s-a bucurat foarte mult, pentru că are foarte multe enoriașe, cu aceeași problemă ca mine și nu avea icoana Sfântului în biserică. Sunt absolut convinsă că o sa mai merg în Eghina la Sfântul NECTARIE să-i mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru familia mea. Aveti credință și vă rugați Sfântului Ierarh NECTARIE, mare făcător de minuni și viața d-voastră va fi mai frumoasă! Gianina Ene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu