vineri, 16 martie 2012

Ajutor primit de la Sfantul Nectarie



Povestea mea despre Sfantul Nectarie suna cam asa:
Anul trecut, chiar de ziua Sfantului Nectarie, pe 9 noiembrie, stateam la coada, la Sfintele Moaste de la Manastirea Radu Voda, impreuna cu un prieten/amic din biserica. Acest prieten era nascut chiar de ziua Sfantului Nectarie. Ce frumos!, din pacate nu-l cheama si Nectarie pentru ca, pe vremea cand s-a nascut el, nu se pomenea de Sfantul Nectarie.
Cand eram in curtea Manastirii Radu Voda, sus pe deal, aproape de Sfintele Moaste, pe mine m-a apucat durerea de spate (am o hernie de disc neoperata) si nu prea mai puteam sa stau in picioare, dar in niciun caz nu ma gandeam sa renunt la statul la coada, asa ca... am inceput sa zic rugaciuni.. prietenul meu si-a dat seama ca ma doare coloana si m-a intrebat cum ma poate ajuta.. sa-mi faca masaj, zicea el, dar eram totusi la o coada la Sfintele Moaste, asa ca nu prea puteam... Apoi, fara sa-mi zica a inceput si el sa se roage la Sfantul Nectarie. Eu dintr-o data am simtit pur si simplu cum ma invaluie o caldura din cap si pana in picioare. Am simtit cum durerea de spate a plecat de la mine. Imediat m-am intors spre prietenul meu care era in spatele meu la coada si i-am zis " multumesc"- el parea un pic mirat, se facea ca nu intelege... Apoi i-am zis, "te-ai rugat la Sfantul Nectarie pentru mine,nu? " El mi-a zambit si mi-a zis ca da.

Iar altadata cand eram in biserica Manastirii Radu Voda, langa racla Sfantului Nectarie, am simtit iar puterea Sfantului... Aici e mai dificil de povestit.. nu stiu cum ati putea sa scrieti asta undeva, dar eu tot va povestesc. Din pacate, am si o rana pe col si un virus si o alta rana la un san. Mda, cam multe rani, dar toate de la Dumnezeu, asa ca, trebuie sa le duc. Si, cand eram acolo langa racla Sfantului Nectarie am simtit cum Sfantul ma ajuta... Adica am simtit fix in locurile unde am cele doua rani, cum Sfantul ma opera.. umbla pe acolo... A fost asa ca si cum in zona bolnava se misca ceva pe acolo.. ca un fulger..ceva... si de cateva ori,cu pauze... si culmea e ca, doar in sanul ala bolnav,nu si-n celalalt... de aia am zis ca era Sfantul,pentru ca inainte sa intru in biserica nu simtisem niciun junghi,nimic, in zona aceea. Poate ca pare o nebunie, dar eu asta am simtit.

Oana S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu