duminică, 27 mai 2012

L-a vazut pe Sfantul Ilie Lacatusu deschizand ochii

S
Sunt o persoana din Satu Mare, care intr-un moment din viata am trait o (mare) deznadejde. Aveam nevoie de ajutorul lui Dumnezeu cu disperare si intr-o clipa am strigat la El sa ma ajute. Dumnezeu m-a auzit si a sadit in sufletul meu dorinta de a ajunge la Sfantul Ilie Lacatusu, am simtit in suflet chemarea sfantului de a merge la el spre a ma ajuta. Ajungand la sfant am trait ceva ce nu se poate spune in cuvinte. Intrand la sfintele sale moaste am avut nadejde ca Dumnezeu prin sfantul sau ma va ajuta. L-am rugat pe Sfantul Ilie Lacatusu din suflet zicandu-i, Sfinte Ilie, ajuta-ma! si in clipa urmatoare, eu fiind sprijinita cu capul pe mainile sfantului, am simtit cum sfantul parca ma ridica incet, transmitandu-mi (in gand), uita-te la ochii mei!. In clipa urmatoare, uitandu-ma la ochii lui, am vazut cum se deschid usor, incet, si i-am vazut pupila ochilor vie cum s-a miscat, uitandu-se fix in ochii mei. Mi-a transmis o bucurie cereasca, parca eram ridicata de la pamant la cer, unde eram numai eu cu sfantul. Acea traire o am ori de cate ori vorbesc despre Sfantul Ilie Lacatusu. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta minune care m-a intarit in credinta si pentru parintele meu duhovnic O.E., care m-a sprijinit sufleteste. Trebuie sa marturisim cu curaj despre sfintii nostri, ne-o cere Dumnezeu, ne-o cer sfintii si e datoria noastra de crestini traitori. Slava Domnului pentru toate! Cu nevrednicie, S.A., Satu Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu