miercuri, 11 iulie 2012

Daca aveti credite impovaratoare la banca, apelati la mijlocirea Sfantului Ilie Lacatusu

Ma numesc Cristiana, am 40 de ani, familie cu 3 copii si un credit de 25.000 euro cu ipoteca din care mai am 21 de ani de plata. Singura m-am dat pe mana bancilor - am cumparat (fara a fi constransa) de la fratele meu un apartament (ca deh, ziceam ca am copii) cu aproape 18.000 de euro din banii bancii. Problema este ca fratele nu a putut sa-mi faca actele de vanzare ale apartamentului nici dupa 4 ani de zile de la data cand i-am dat banii pe el si atunci ne-am inteles sa-mi returneze banii si sa-si,,ia "casa inapoi. Dar fratele putea sa-mi dea inapoi doar aproximativ 10 mil./luna, dar atata este si rata creditului, iar dupa 5 ani, teoretic- in acest ritm fratele imi returna toti banii iar eu mai ramaneam cu inca 15 ani de rata de 10 mil/luna, dar fara sa stiu pentru ce as fi fost datoare(eram si fara apartament si cu datorii imense). Asa ca i-am propus fratelui sa se faca partas cu mine la credit, proportional cu suma pe care i-am dat-o (ar fi venit cam 2/3 din rata creditului) si sa facem rambursarea in conditiile pe care si mie mi le impunea banca- solutie mult mai dezavantajoasa pentru el, dar cea mai corecta, deoarece si eu i-am dat banii jos din acel credit. Nu va spun ca nu mai aveam bani de nimic, era groaznic, toti banii mergeau la facturi... Asa am reusit si eu de m-am mobilizat si am ajuns la Sfantul Parinte Lacatusu si l-am rugat sa ma ajute cu creditul. Exact in acea zi, fratele a acceptat solutia propusa de mine. Acum pot sa spun ca mai pot si eu sa traiesc, dau slava lui Dumnezeu si sfintilor Lui si sper sa fie bine, sa ne ajute Dumnezeu sa scapam cu bine din ce am intrat! Multumesc Sfintei Treimi, Sfantului Ilie Lacatusu si tuturor sfintilor, amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu