joi, 12 iulie 2012

Daca intampinati piedici in cumpararea locuintei, apelati la mijlocirea Sfantului Ilie Lacatusu

Doamne ajuta ! Dupa 9 ani de incercari nereusite (din cauza intereselor altor oameni) de a cumpara apartamentul (de stat) in care locuiam, Parintele Marturisitor Ilie Lacatusu m-a ajutat in chip minunat. In anul 2004 Pastele s-a praznuit in 11 aprilie si din aceasta cauza Sfantul Ierarh Calinic de la Cernica a fost praznuit luni, 12 aprilie, a doua zi de Paste. Impreuna cu trei surori duhovnicesti, Mihaela , Maria - bunica ei si Violeta am participat la Sfanta Liturghie la Manastirea Cernica si apoi ne-am dus la Cimitirul Giulesti sa ne inchinam Sfantului Ilie Lacatusu. Eu auzeam pentru prima oara de Parintele si nu cunosteam absolut nimic despre Dansul. In fata capelei Parintelui asteptau cateva persoane si nimeni nu cunostea daca fiica Parintelui va veni sa ne deschida capela. Fiecare dintre noi nadajduiam ca va veni si ne rugam pentru acest lucru. Deoarece auzisem ca Parintele face minuni am inceput sa ma rog fierbinte pentru rezolvarea problemei locuintei. Il rugam insistent sa ma ajute, stand langa zidurile capelei. I-am strecurat si un biletel in rama ferestrei. Pot spune ca am crezut fara nici o urma de indoiala ca ma asculta si ca ma va ajuta sa rezolv cum e mai bine. Dupa vreo 2-3 ore cineva a anuntat ca se vede venind fiica Parintelui si mare ne-a fost bucuria. Atunci cand a deschis usa o mireasma foarte puternica de mir a iesit din capela, ca o rafala. Eram la vreo 2-3 metri de capela. Impreuna am hotarat sa ne apropiem de Parintele mergand in genunchi. Cand am ajuns langa Parintele m-am uitat la Dansul si parca dormea. Mainile erau ca de ceara si miroseau foarte frumos, a mir. L-am rugat iarasi, in gand, sa ma ajute sa cumpar casa. La cateva zile m-am intalnit "intamplator" cu o fosta colega de serviciu care m-a sfatuit sa intru in audienta la persoana care se ocupa de cazuri legate de cumpararea locuintelor. Am fost destul de sceptica insa aceasta audienta a reprezentat cotitura radicala in situatia mea. Astfel, persoana importanta care m-a primit in audienta a fost foarte binevoitoare si s-a implicat efectiv in solutionarea favorabila a cumpararii, asa cum dealtfel si permitea legea. Intr-o saptamana am incheiat contractul de vanzare-cumparare. Totul s-a petrecut neasteptat de repede si de bine. Sunt convinsa ca Sfantul Ilie Lacatusu mi-a ascultat rugaciunea si ca a destramat toata rautatea oamenilor. In acesti noua ani m-am rugat pentru rezolvarea locuintei insa ajutor a fost oranduit sa primesc de la Sfantul Parinte Marturisitor Ilie Lacatusu caruia ii sunt recunoscatoare si pe care zilnic il pomenesc alaturi de alti Sfinti rugandu-l sa ma ajute. Il rog pe Bunul Dumnezeu sa oranduiasca dupa Voia Lui canonizarea Sfantului Parinte Marturisitor Ilie Lacatusu si a tuturor Bunilor Biruitori Martiri Marturisitori ai Neamului Romanesc si Crestinesc. Asa sa ne ajute Dumnezeu ! Elena Savu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu