miercuri, 24 februarie 2010

Interviu cu Stareţul Tadei de la Vitovniţa

4 comentarii:

  1. L-am vazut cam acum 2 saptamani.
    Este IMPRESIONANT. Nu cad usor la duhovnicisme dar acest dialog este teribil. Depaseste tot ce am vazut pana acum. Am avut impresia ca vorbeste Hristosul.

    RăspundețiȘtergere
  2. spunea cineva trimitandu-mi interviul asta: "oare cati au rabdare sa-l vada pana la sfarsit?". oricum, cine a avut rabdare, a fost rasplatit din pliiiin.

    mai spunea altcineva ca parintele avea origine romana...sarisem sa-l contrazic, dar mi-am amintit sa ma uit aici...http://www.youtube.com/watch?v=WQsejJQAspo&feature=related ...acu' am revizionat cu si mai mare bucurie, ceea ce va invit si pe voi.

    RMaria

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ,Ciprian pt. prietenie ! Faptul ca ne-ai pus in vedere acest material este un semn de prietenie .

    RăspundețiȘtergere
  4. Un interviu deosebit.Un duhovnic ca el,rar intalnesti in zilele noastre.sa luam aminte la civintele lui,ne vor folosi pentru vremurile care vin.

    RăspundețiȘtergere