miercuri, 2 aprilie 2014

Marius Ianuș: „Noi lămuriri asupra Drumului Crucii”. Vă așteptăm vineri, 4. 04. 2014, de la ora 19.00, la Librăria/Ceainăria Predania unde vor fi lansate volumele de poeme ale lui Marius Ianuș

„Sunt la Breaza, găzduit de Familia Șandru, căreia îi mulțumesc și pe această cale pentru bunătate și efortul și dorința de a mă ajuta. Tocmai am primit de la profesorul meu de română din liceu, Constantin ”Monșer” Giurginca, un caiet cu versuri ale mele de la 16 ani. Poate le voi posta după Paște pe blog, în fotocopii. Au fost câteva întâmplări pe drum. Le voi povesti la sfârșit. Voi căuta să ajung la propria mea lansare. Al doilea braț al Crucii mele va fi Târgu-Mureș – Reghin – Deda – Toplița – Paltin-Petru-Vodă – Pipirig – Târgu Neamț. Doamne ajută!” Vineri, 4. 04. 2014, de la ora 19.00, la Librăria/Ceainăria Predania vor fi lansate volumele de poezie „Vino, Măicuță!- Flori duhovnicești pentru Măicuța Domnului” și „Flori de foc, de gând și de lumină”. Vorbesc: Daniela Șontică, Daniel-Cristea Enache, Daniel Focșa. Recită: Cerasela Popescu (Constantin). Moderator: Ciprian Voicilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu